Vores løsning Vi tager os af dit BI

Overlad bøvlet med ERP-data til os, og fokusér i stedet på det, der tæller i din virksomhed.

Vores løsning er simpel:

  • Din virksomhed får vores Power BI-model integreret
  • Vi tilpasser modellen til virksomhedens databehov
  • I har mulighed for daglig support og rådgivning
  • Alt ovenstående får I til en fast månedlig pris.
Dialog 4 i hovedhus

Visuel Data hjælper os med at holde styr på data og træffe bedre beslutninger. Data er blevet en stor del af vores daglige drift

visuel data-tilgangen

Vi er som en ekstern BI-afdeling

Proaktiv opgaveløsning

Vi skaber fremdrift og prioritering af jeres rapporteringsprocesser, så både teknik, forretning og medarbejdere flugter med virksomhedens strategiske mål. Dette sikrer vi via tæt dialog med jer, så vi altid handler ud fra gensidig forståelse.

Vores egen datamodel som motor

Med vores Power BI-model kan vi hurtigt levere den indsigt i data, din virksomhed skal bruge, uden at I skal rode med teknikken. Resultatet? Din virksomhed sparer tid og ressourcer på nørkleri med data, imens vi gør det, vi er bedst til – at frigive datapotentiale.

Kundepleje i øjenhøjde

Når vi er din BI-partner, skal du ikke tøve med at bede om hjælp. Den rette indsigt i din virksomhed er aldrig længere end et telefonopkald og et par museklik væk. Med os er din virksomhed altid omstillingsparat, når nye muligheder viser sig.

Opstart

Sådan kommer du i gang med os

Din afsnitstekst

At komme i gang med BI hos er er nemt, grundigt og hurtigt.

  1. Sammen underskriver vi en NDA, en serviceaftale og en databehandleraftale. Det skaber tryghed og tillid.
  2. Dernæst får vi adgang til jeres ERP-system og andet relevant IT, så vi kan påbegynde arbejdet.
  3. I fremsender flere af jeres nuværende rapporter, så vi kan afstemme tal.
  4. Vi sætter vores standardmodel op og (gen)skaber eventuelle specialrapporter efter jeres ønske.
  5. Når teknikken er på plads, sendes den første faktura.
  6. Vi afholder en workshop, hvor en Visuel Data-konsulent besøger jer. Vi brainstormer jeres behov og lavthængende frugter, sikrer en god opstart og planlægger de første tre måneder sammen.
  7. Baseret på workshoppen samler vi opgaverne og tilføjer dem til vores opgavestyring, som vi i fællesskab prioriterer.
  8. I danner en styregruppe på 1-3 personer, som afholder et statusmøde med Visuel Data hver 14. dag. Mødernes formål er at overdrage og prioritere opgaver samt sikre fremdrift.

Inden vi påbegynder punkt 1, er du mere end velkommen til at:

Cases

Læs om, hvordan vi har hjulpet – og stadig hjælper – en håndfuld vidt forskellige virksomheder

FW forklarer

Vi er klar til at høre fra dig

Kontakt os

Vores CEO, Frederik Weeth, har mere end 20 års erfaring med business intelligence, forretningsdrift og IT-systemer. Han sidder klar til at høre mere om din virksomhed og jeres rapportering